בניית אתרים לעסקים

ליצירת קשר:

בניית אתרים לעסקים

אתר אינטרנט חיוני להצלחת העסק שלך!

כבונה אתרים עם ניסיון של למעלה מ 15 שנים, שעבד על פיתוח ושיווק של אתרים רבים ומערכות ייעודיות לעסקים וחברות שונות, אני יודע מה נדרש כדי ליצור אתרים עסקיים נהדרים ומושכים. זה כבר לא אפשרי לנהל עסק (אפילו עסק קטן) בלי שתהיה לעסק שלך נוכחות באינטרנט.

צרכנים פונים לאינטרנט לכל דבר, החל ממחקר מוצרים ועד מיקום ושעות פעילות. אפילו אתר פשוט ומעוצב יכול לתת לך יתרון בתחום שלך, ואם יש לך מוצרים למכור, האתר שלך יכול לפתוח שווקים חדשים ולהרחיב את העסק שלך בזול ובקלות.

בניית אתרים לעסקים

זה כבר לא אפשרי לנהל עסק בלי שתהיה לך נוכחות באינטרנט.

מה צריך לעשות כדי שגם לי יהיה אתר מצליח?

אם אתם מחפשים לבנות לעסק שלכם אתר מעוצב ואפקטיבי, הנה מספר שלבים מרכזיים לתחילת העבודה אשר יעזרו לאתר שלכם להתחרות ביעילות בשוק המקוון.

1. קבעו את המטרה העיקרית של האתר שלכם

אתר אינטרנט עסקי משמש בדרך כלל להצגת מידע כללי על החברה שלכם או פלטפורמה ישירה למסחר אלקטרוני. בין אם אתם יוצרים אתר פשוט שמספר קצת על החברה שלכם או אתר מסחר אלקטרוני מורכב יותר, הדבר החשוב ביותר שאתם חייבים לעשות הוא להציג בדף הבית במילים פשוטות מה החברה שלכם עושה. אל תתנו ללקוחות שלכם לשוטט ברחבי האתר רק כדי להבין אם החברה שלכם יכולה לעשות את מה שהם צריכים.

חשבו על חווית המשתמש הספציפית שלכם ועל המסע שהמשתמש יעבור בזמן שהוא מנווט באתר שלכם, לא משנה מה מטרתו של האתר או במה הוא מתמקד, המשתמשים צריכים להיחשף לאותה מטרה בקלות, והמטרה עצמה צריכה להתחזק ככל שהמשתמשים נמצאים יותר זמן באתר שלכם.

2. בחירת שם דומיין מתאים

החליטו מה יהיה שם הדומיין של האתר שלכם. שם הדומיין הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר באתר שלכם. זוהי כתובת האתר שתשתפו עם הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלכם ואשר אותם תקדמו במדיה החברתית. לכן, אתם רוצים ששם הדומיין יהיה תיאורי וקל לזכירה ולהקלדה. נסו לשמור על שם קצר ככל הניתן, ולהימנע מקיצורים, ראשי תיבות ומספרים, אם אפשר, כדי למנוע בלבול של הלקוחות.

3. בחירת מארח אתרים

כל אתר צריך מארח (אחסון) – שרת שבו מאוחסנים כל קבצי האתר ואשר מאפשר לציבור לגשת אליהם בכל עת. אירוח אתר משלכם הוא הוצאה גדולה מידי עבור עסקים קטנים לכן תצטרכו לבחור מארח חיצוני.

בהתאם לתקציב שלכם, אתם יכולים לבחור בין שני מסלולים שונים, אחסון משותף ואחסון ייעודי, אחסון משותף היא האפשרות הזולה יותר, פירושה שתשתפו שרת עם אתרים אחרים. אירוח ייעודי עולה משמעותית יותר, אבל אז אתם מקבלים שרת פרטי משלכם ולא תצטרכו להתחרות באתרים אחרים שעלולים להשפיע על מהירות האתר שלכם.

4. אתר המאפשר ליצור בקלות עמודים חדשים

אתר טוב הוא יותר מדף בית סטטי. תרצו ליצור מספר דפים המוקדשים להיבטים שונים של העסק שלכם, כגון קטלוג מפורט של המוצרים או השירותים אותם אתם נותנים, או מדור בלוג לעדכוני החברה. ודאו שכל עמוד תומך במטרה העיקרית של האתר, שיש לו מטרה ברורה וכולל קריאה לפעולה (למשל, "למידע נוסף", "להרשמה", "ליצירת קשר" או "לרכישה").

5. דפי יצירת קשר ואודות החברה

דף יצירת קשר, הוא החיבור הישיר של הלקוחות שלכם אליכם, הוא אחד הדפים החשובים ביותר באתר, לכן יש לכלול בו מידע רב ככל האפשר(מספר הטלפון של העסק, כתובת האימייל והמיקום הפיזי, אם יש לכם כזה). כדאי גם לכלול מידע על המייסדים או הצוות בדף "אודות" כדי שלקוחות יוכלו לראות שמות אמתיים ומי הפנים של המותג שלכם.

6. התאמה למכשירים ניידים

ודאו שהאתר שלכם מוצג כהלכה במכשירים ניידים כגון סמארטפונים וטאבלטים. לא רק בגלל שקהל גדול של גולשים משתמש בטלפונים לחיפוש באינטרנט אלא גם בגלל שגוגל ומנועי חיפוש אחרים עברו לאינדקס מובייל-First, אשר נותן עדיפות לביצועים של הגרסה הניידת של האתר שלכם בכל הנוגע לדירוג במנועי חיפוש.

טוב. הבנתי שאני חייב אתר לעסק, אך מהיכן מתחילים?

מעוניינים לדבר?
צרו קשר: 0545386182
כפיר